۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

عناوین دوره دوم کتاب‌های شعر معاصر به ۱۴۰ عنوان رسید

عناوین دوره دوم کتاب‌های شعر معاصر به ۱۴۰ عنوان رسید

با چاپ تعدادی از کتاب‌های جدید مجموعه دوره دوم شعر معاصر، عناوین این مجموعه به رقم ۱۴۰ رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، به تازگی تعدادی از عناوین جدید مجموعه دوره دوم شعر معاصر توسط انتشارات بوتیمار منتشر و راهی بازار نشر شده است. به این ترتیب تعداد عناوین این مجموعه به ۱۴۰ رسیده است.

به تازگی ۹ عنوان از شماره ۱۳۲ تا ۱۴۰ از این مجموعه به چاپ رسیده است. کتاب صد و سی و دوم، مجموعه شعر «مترسک» سروده بهنام علامی است و تعدادی از اشعار کوتاه سپید علامی را در بر می گیرد. این کتاب با ۸۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۵ هزار ریال منتشر شده است.

«هفت صبح نوزده فروردین» عنوان کتاب صد و سی و سوم این مجموعه است که سروده های محمدرضا شاه آبادی را در بر می گیرد. اشعار این کتاب هم سپید و کوتاه هستند.

این کتاب هم با ۹۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۶۵ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب بعدی، «فلسفه ی جاده هایی که به هیچ سرزمینی نمی ریزند!» اثر رضا قنواتی است. شعرهای این کتاب در ۳ فصل گردآوری شده اند که به ترتیب عبارت اند از: «هر چیزی بلد می خواهد... حتا مرگ!»، «آدمی، گاهی بیش از نان محتاج نوازش است، مثل وقتی که نوازش نان ات می شود!» و «حتمن باید اتوبانی از من بگذرد که باور کنی افتاده ام توی طرح!... _ یا _...»

این کتاب ۶۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

«بینایی در باد» سروده نغمه ساروی دیگر اثری است که در قالب مجموعه دوره دوم شعر معاصر به چاپ رسیده است. این کتاب با ۷۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب صد و سی و ششم این مجموعه، «هیژده شعر» نام دارد که همان طور که از نامش مشخص است، ۱۸ شعر از ابوالفضل حسینی را شامل می شود. در پایان کتاب نیز توضیحاتی درباره واژگانی خراسانی استفاده شده در شعرهای این کتاب درج شده است.

این کتاب با ۶۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۵ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«گوشواره های گیلاس» سروده فرنگیس حقیقی دیگر کتاب تازه چاپ شده در این مجموعه است که نسبت به دیگر کتاب های مذکور، حجم بیشتری دارد و تعداد زیادی از اشعار کوتاه این سراینده را در بر می گیرد. این کتاب ۱۰۸ شعر را در خود جا داده است.

صد و سی و هفتمین عنوان مجموعه مورد نظر با ۱۱۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب بعدی، «متن معلق نگاهت» نام دارد که سروده های مینا امامی را شامل می شود. این کتاب ۷۶ قطعه شعر کوتاه را در بر گرفته و با ۸۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«اینجا بمب کار گذاشته اند» سروده مریم احمدزاده هم صد و سی و نهمین عنوان این مجموعه و از کتاب های کم حجم آن محسوب می شود. در این کتاب ۳۵ شعر کوتاه سپید گردآوری شده است.

این کتاب با ۴۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار ریال منتشر شده است.

آخرین کتاب جدیدی هم که به چاپ رسیده، مجموعه شعر «قَرَنفُل» سروده اقبال پروازی است. همان طور که شاعر این کتاب در موخره کتاب اشاره کرده، اشعار منتشرشده در این اثر، به جز چند قطعه از وزن شعری فاصله نگرفته اند.

صد و چهلمین عنوان مجموعه دوره دوم شعر معاصر هم با ۶۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۵ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3671924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha